sho sho sho sho -_-

allooee allooee hey obboooyyyy B-)
Då chillininatiooon man hos meeliisssaaaaaaaaa :D
Vi sitter och är coola helt enkelt haha vene va jag ska sääggaaaaaaa -_-
så jag säger allt
jag är neliz -_-
15 bast -_-
1,57 cm -_-
vikt (hemligstämplat.)
halloumi och norr är mina bästa vänner <3 och mumsikanin och maymun och yeliz och hachiko och Bob såklart ^.^
och facebook.....och vatten peepaa och såklart OBOY och andra saker som är ätbara. ^.^
ehm. yaa. från cypern. nord yaanniii
bajs på er jävla stalkers
puss och kram äppelbanan <3
Melisa jag och Super Peach ;D
/NELIZ.ÖZKALP.UCTON.(Triton yani Tre ton..:D)

Kommentarer

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0