Shnuddlar ;P

tjatja har vart med rabia hela dagen, vaknade och åt pankakor som rabia gjorde Mmm sen fixade vi oss och tog en promenad till min bror där satt vi lite och sedan tog vi Balo och gick ut på en lång promenad! var ute i flera timmar och det var jätte skönt Baloo var jätte duktig och gör framsteg^^ min röda vecka kom äntligen och jag är såååå glad för det tack you lord! sen så köpte rabia shnuddlar(nuddlar-.-) och vi gick hemmot satt o åt och Baloo fick vila. jag och rabia såg på filmen Kyss mig och gick ut med Baloo på kvällspromenad det gjorde jag o Buse abla oxå nyligen rabia blev hämtad av sin baba. nu ska jag se på min serie och sen sova:* .. morgon smset som jag skulle få var lyckat och allt löste sig;)
ps: rabia kom på en liten vagg visa till Baloo 
lilla lilla baloo sov så sött med din gött hihi
puss o kramis


Kommentarer

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0