Redbull

Tjatja
har vart på läxhjälpen nu satt bara o läste.. jag måste få tillbacka mitt läsintresse när jag var liten kunde jag läsa en 350siders bok på 2dgr ibland 1dag men det är väl mest för jag var ensamvarg då jag satt på mitt rum hela tiden o bara läste o läste o läste o ibland när jag var glad pysslade jag inget annat gjorde jag! nästan ingen då menar jag ingen vet hur jag egentligen är.. har liksom aldrig öppen om hur jag egentligen är och vad egentligen vill menmen ingen har ju egentligen frågat heller ingen av mina nära har liksom velat förstå mig så jag låter det vara så , vem vet ja kanske öppnar mig nån dag^^
nu ska jag fortsätta med min serie yer gök ask
puss o kramis

Kommentarer

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0