pompalamasyoooon

hejhej! <3
är fett Wierd idag haha menmeeen mår nog bara bra eftersom jag vet att de bästa är bara att läga ett smile o gå vidare.. skolan var som vanlig^_^
+ ville jag bara säga att jag älskar mina bröder mer än allt även om de e så många år mellan oss och vi inte gör så mycke tillsammans som de gör me varandra så vet jag att de alltid kmr finnas där för mig och älska mig vad jag än blir gör elr tycker.. de gör verkligen allt för att jag ska leva som en prinsessa och även om jag tycker de e jobbigt elr fel så är det egentligen det bästa! jag älskar er Fatih och Adil abi :*
BRÖLLOOOOOOOSS


Kommentarer

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0