nytt nytt nytt

tjatja!
nu har jag sett på en ny serie ska fortsätta med den, den värkar bra!
strax ska jag lägga mig till sängs o vila är fett trött dom här dagarna och har somnat på lektioner:s lärarna tycker det är dålig start och konstigt men vad ska jag göra har fett konstigt humör.
ajja asså jag vill ha allt nytt; nytt rum ny hårfrisyr ny kropp nya scheman inför min vardag nya vanor nya tankar nya aktiviteter nya grepp allt ska va nytt .. och detta fastän jag HATAR förändringar!! men vet inte det känns som om allt är så gammalt och jag vill ha en vändpunkt.
ska inte babbla på så mycket utan ta tag i saken och göra det jag behöver för att få som jag vill! och nu behöver jag ett hopp upp i skolan så måste få min sömn och ska sova^^
puss o kramis på er:*

så söt!!! <3

Kommentarer

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0