Kader

måste skriva av mig..
fattar inte varför inte allting kan vara bra ?? asså jag hatar förändringar hatar nya tag jag vill att allt ska vara som de var i lördags o innan dess var jag så jäkla glad allt såg bra ut hade planerat så mycket va händer då! söndag morgon förstörs allt jae som en ballong som nån jävel spräckt me en liten liten nål..
de säger ''kader'' vadå? kader vi skulle nte vart så bra om allt bara skulle förstöras
kan nte skriva hela meningar de som läser får förstå detta hur de vill.
men ja orkar nte mer vi hade det så jäkla bra för första gången hade jag lyckats o nu bara poff allt är borta.. om det som sägs verkligen händer vetja nte vad jag ska göra:S det kanske är ett tecken men varförr nu?? när allt var bra kunde de nte hända förra gången när det var dåligt åhhhhhh!!
lägger upp några låtar som ja terrar nu:/ ska försöka bli bättre puss

Kommentarer

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0