har fått nog

hejhej,
har inte bloggat nu i 3dagar.. har haft konstiga dagar och tänk mycket jag vet inte vad jag gillar och vad jag vill ha längre , en sekund jag skrattar en sekund jag gråter det börjar bli jobbigt! en sekund jag vill pumpa upp musiken så jag nte ens hör vad jag tänker och en sekund jag vill bara att allt ska vara tyst! finns sååååå mycket mer å skriva om men det finns även såååå mycket hinder..
jag kan bara kort säga vad jag gjort under de tre dagarna, i fredags var jag hemma rabia sov över och Baloo var här för sissta gången!:'( sen igår var jag rabia sofia o linda på öppet hus på KF gymnasiet i mariatorget efter det gick vi hem åt mat fixade oss och sen var vi bjudna på Reyhans 18års dag ett STORT grattis till min kusin ^_^ :*
jajaaa,, sen sov jag över hos rabia och nu är jag hemma! det var min helg
puss o kramis

Kommentarer

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0