haha :D

Efter en natt med mycket sex ser mannen ett foto på en annan man på sängbordet. Han blir orolig och frågar:
- Är det din man?
- Nej, såklart inte, säger kvinnan och kryper närmare.
- Din pojkvän då?
- Nej, absolut inte, svarar hon och nafsar honom i örat.
- Pappa eller bror? 
- Nej, nej, nej! svarar hon. 
- Vem fan är det då? 
Då svarar kvinnan leende: 
- Det är ju jag före operationen:D:D:D



En man köper en robot som är inställd på att ge alla som ljuger en örfil. Han bestämmer sig för att testa den vid middagen.
- Min son, vart har du varit idag?
Sonen svarar:
- I skolan.
SMACK, roboten ger honom en örfil.
- Ok Jag kollade på film hos min polare.
- Vad för film?
- E.T
SMACK, roboten ger honom en örfil till. 
- Jaja Det var porr, skriker sonen. 
- Va? När jag var i din ålder visste jag inte vad porr var, skällde pappan. 
SMACK, roboten ger pappan en örfil. 
Mamman skrattar:
- Det är din son det.
SMACK, mamman får en örfil:D


Kommentarer

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0