F.U Fredag Den 13.de

tja!
åååhhh I really dont like this day..
eran fredag den 13.de har knske varit bra men nte min det har varit en riktig otursdag
1. har avklarat någonting som länge har sårat mig o fått mig o må skit.. nu tänker ni hur kan de här vara dåligt? Joo! för den personen betydde mycket till och med För mycke:S men nu är det klart personer är under mina fötter är ingenting i mina ögon! att någon kan skunka så lågt Jaja..
2. skar fingret så de börja blöda üü *nån som vill blåsa(á):(
3. klämde samma finger mellan skåpet -.-
nejnej USHH på dej fredag den 13.de!!
nu ska jag äta min sallad
puss o kramis

Kommentarer

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0