Anne Franks Dagbok

tjatja
kom nyligen från skolan vi har läs vecka så det är ju skönt! skulle verkligen inte orkat med en helt vanlig vecka med mitt nuvarande humör.
vi är indelade i tre grupper lätt medel o svår jag är i svår med neliz o viki o många fler.. fast vie är bara tjejer^^
i min grupp läser vi alla Anne Franks dagbok jag har velat läsa den förut men aldrig haft tid å det blir spännande nu, vi har oxå fått frågor som vi ska svara från boken.
jag fick ett litet utbrott i sista lektionen ville bara att den skulle ta slut orkade nte sitta en sekund till när den väl gjorde det visste jag inte vart jag skulle ta vägen var helt tyst hade enorm huvudvärk sen blev jag på Deppmode men som tur var tjejerna där för mig<3 Tanx till mina systrar merve neliz viki o lejla o kiki ni fick mig på lite bättre humör o jag fick prata ut.. det kändes skönt.
nu ska jag nog ligga på sängen o fortsätta med boken sen blire läxhjälp
puss o kramis

Kommentarer

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0