----

nu har jag fått nog,, jag orkar inte med att alla ska gå runt och tro dom gör det rätta mot mig och att jag inte ska göra de o inte säga så och inte tycka så.. WTF ??! jag gör väl va fuck jag vill om jag vill skriva elr tycka så, så gör jag väll det. det är SÅ trevligt'' när man inser vilka man kan lita på och vilka som egentligen vart där för en^_^ Allt är så fullt med HAT alla hat blickar alla hat kommentarer jag fattar inte att när älska är det finaste som finns att til och med de i slutändan slutar med hat(menar inte pojkvän/flickvän) nu kärlek kan vara till en gammal vän till en nära person elr till sin familj.. Jag trodde inte det där med att ''du ska inte ens lita på din egen familj'' tills nu!! jag litar inte på någon och om det är någonting jag har lärt mig så är det att man ska aldrig fästa sig vid någon, alla försvinner tillslut alla lämnar dig och alla blir lämnade det är så jorden rullar runt, jag skiter i andras liv och tankar men jag vill bara ha detta sagt; * INGEN & då menar jag INGEN vet vad jag tänker varje dag varje sekund ingen vet vrf jag gör de val jag gör och INGEN vet hur jag mår jag vill inte ni kommer och säger gummaaaan hur mår du'' WTF tror du jag ska säga till dig hur jag mår! alla har två sidor såsom jorden har en varm och en kall har vi människor en äkta och en falsk, jag andvänder den falska varje dag! .. säg omg hone falsk SO WHAT jag kommer alltid bära detta leende som ni säger ''omg du passar så bra i att skratta'' HA HA HA säger jag baraaaa jag leer och rullar vidare det är så det är nu. och jag tänker inte vara såsom ni alltid trott jag var för jag orkar inte Okej?! jag kommer säga det JAG känner för och om ni tycker det är WIERD så rulla på med ett leende ni med för jag tänker inte fortsätta sådär..


några av låtarna som passar in i stundens humör--

Kommentarer

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0