sex och samlevnad samt preventiv medel

tjatja!
hade projekt dag ida och vi jobbade med Sex och samlevnad samt preventiv medel som rubriken säger -.-
det var kul ja var med vikki vi skulle vara klara med 2plancher i slutet av dagen och sjukdomar som är vanliga samt deras orsaker skulle vara med. varför man har preventiv medel och om det verkligen hjälper?
iaf så var det kul att jobba intensivt med det och min och vikkis slutliga överaskning ... *trumvirvel*
haha vi satte på två kondemer på planchen en öppen en stängd Hmmm... :D det var väl lite kulkul!
ajja nu ska jag se klart på min serie medans mamma sitter i rummet och ser på Projekt Runway sen ska jag nog dricka mitt Te och sova^^
puss & kram

Kommentarer
Postat av: birre

sötaste barndomsvännen och hennes snälla mamma:)

2012-02-22 @ 20:41:20
Postat av: datlu

tanxxx <3

2012-02-22 @ 20:42:50
URL: http://thedatlu.blogg.se/

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0