oj oj oj

tjatja! det var länge sen..
har vart jätte upptagen med rummen mitt rum är nääääästan klart behöv bara 3grejer till sen är det FINISH åh gud så snyggt det ska bli när dom tre sakerna är klara! för det är dom som är den sista piffen.
sen så har brorsans hall tapetserats o mammas&pappas rum och på måndag blir det vardagsrummet det kmr vara jobbigt! sen brorsans rum och sen är allt klart! mycket nytt.... själv har jag vart ganska dålig theese days har vart dålig i halsen och stressad över alla prov! hade ju 2NP (nationellaprov) ochett NO prov men det gick bra hoppas jag^_^ juupp
och nu ska jag skära äpple o skala mandarin o se på Amadeus'' för att sen skriva uppsats om honom-.-
puss o krammis
(ni får inga bilder på rummet än.. men ni kan få en liten gullig bild på mig o orkun:D<3

Kommentarer
Postat av: moha

orkun du är en kopi av Neliz när du har glssögonen på dig

2012-02-17 @ 11:58:42

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0