Minnen Med Dig <3

tjatja.. har inte loggat in på datan förens nu har pluggat i 2timmar o 45 min men är fortfarande orolig:/
ajja nog om det jag och mami ska snart se på våran serie men först och främst tänkte jag
gratta min barndomsvän Birhan
Grattis på födelsedagen canim du betyder oerhört mycke vi har hållt kvar en dagis och minnen med dig och din lille syrra Eda är oförglömliga!
Jag hoppas du har en bra dag och gör inget bus nu ..! kommer bita dig i öronen då :D
nu tycker jag vi sjunger för honom
ja må han leva ja visst ska han leva uti hundrade ååårr ett fyrfalldigt hurra för birre hipp hipp hurraa!!!
iyiki dogdun ablasinin kuzusu :) <3

Kommentarer

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0