Gästbloggning

Heej alla
Just nu så gästbloggar jag lejla på melisas blogg.
Ska berätta kort om mig och hur jag och melisa träffades :D.
Jag är 15 är och bor i Rinkeby dem vännerna jag är mest öppen
för är melisa viktoria och neliz har några fler men orkar inte ta upp dem.

Jag och melisa träffades för 4-5 års sedan. hon började basket i samma lag sedan
slutade hon för någon orsak men i 7an så började hon i samma skolan och vi har gått i samma
klass i 3 år men kännt varander länge. Vi har vart sura på varandra men allt har gått över
melisa är 1 av dem vänner jag litar på.

Jag och hon följer JUST NU 2 serier som: YER GÖK ASK OCH ARAF ZAMANIM JAG SÄGER TILL
ER 1 GGN TITTA PÅ BÅDA NI KOMMER BLI KÄRA I SERIERNA.


ÄLSKAR DIG MIN SÖTA GRIS/SENI SEVIYORUM


JUST JA BESÖK GÄRNA MIN BLOGG: www.lleejla.blogg.se

Kommentarer

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0