få detta överstökat

tjatja
har vart o simmat , simmat 2000M på 2dagar nu så Just keep on! vill få mina planer o de som trycker ner mig från att vara mig själv överstökat vill att allt ska vara klart men ja måste ha tålamod de e lite kvar måste fortsätta, får inte sluta när jag känner att de blir ljusare får inte låta de gamla ta över måste ha nytt måste ha det bättre och måste göra det själv.
imorn blir de oxå simning och sedan tandläkare i odenplan,
mamma har lagt in små pizzor i ungen som ja väntar på är fett sugen Hihii.
iaf är väldigt bestämd och de jag vill ska ja åtstad komma nu detta år allt ska lösa sig, måste lära mig att skita i småsaker och varva ner för att komma tillbacka till lugnet komma tillbacka till min cirkel måste skärpa mig och rycka upp mig, även om folk vill hjälpa mig de kmr nte lyckas för detta är upp till mig och ingen då menar jag ingen känner mig.
vill verkligen komma bort från allt och bara tänka efter och vila bara höja musiken t högsta volym och stänga in mig med  tankarna.
de här inlägget blev lite rörigt men man måste få skriva de som poppar upp just i nuet.
några av låtarna som ja känner för nu;

:')

Kommentarer

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0