Ett ord; Confused

är å jäkla förvirrad har så många dumma frågor hatar att ha frågor i skallen är bara helt slut, försöker hitta ljus i mitt lv genom att glädja de jag älskar med sen när jag sätter mig ensam blir ja helt neree.. Nej ja e inte trött på lvet eler fuck my life Mode men jag är bara tröttpå att vara gamla samma jag jag vill ha nytt nytt nytt nytt det är det ända jag vet inget annat vet jag är helt mind fucked vet inte vad jag vill vad jag inte vill!och hatar att visa at jag är på deppmode men kan nte håla det innom mig då drar jkag bara mig i håret och blir galen måste skriva av mig
lite bilder som som får mig o tänka efter..

Kommentarer

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0