dagens ord

tja!
nu tänkte jag vi tar det här med dagens ord.. Jo det går ut på att när jag har lust eller kanske varje dag så tänker jag på ett ord jag eller ett ämne, och då berättar ja grjer kring det ordet? Hope you'll like it
Längtan; längtan det tycker jag är ett jätte stort ord! du kan längta efter någon så mycket att du hatar längtan och väntan eller du kan längta efter en viss dag som kommer vara oförglömlig eller som du minns sen förr. jag har alltid i hela mitt liv haft 2 saker jag längtar efter tyvärr är det för personlig för till och med mina vänner, min familj osv så för bloggen går det absolut inte! Sory..
Ja men iaf längtan tycker jag är ett fint ord men kan vara jobbigt att upleva just nu har jag en stor längtan utav fredagen då det är modersmål dagen och första dagen på lovet! denna längtan är spännande eftersom det gör mig otålig men tex väntan inför sommar är pain in the as jag vill ha sommar och värme NU NU NU och bad och sköna kläder och ute med vännerna och gröna lund ÅHHH gud va härligt! och längtan av att få se vilket gymnasie jag kommer in i är jätte nervöst! liksom ni förstår det är typ på det här jag tänker på angående ordet längtan<3 om ni tycker nåt annat eller har nåt att tycka om kategorin kan ni gärna dela med er av de;)
puss

Kommentarer

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0