At My House !

tjatja!
kände mig utråkad imorse så jag ringde upp tjejerna och bjöd dom hit! vi köpte smått&gott somvanligt-.- sen så satte vi på film det blev Miss conception den var helt okej.
sen så kom helt plötsligt linda och rabia^^ så vi körde saning och konsekvens Hehehe det blev kulkul med mina jävulska konsekvenser :D tex; neliz fick skriva att hon var kåt på Sercan i FB och viktoria fick skriva att hon inte ville vara oskuld längre och behövde hjälp med det:P Hiihii
sen så gick neliz o lejla -linda o rabia hade redan gått. så de blev jag och vikki kvar men hon gick precis så jag är forever alone kvar -.-
kan lägga upp lite bilder !!

Kommentarer

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0