pluggg :D

shu!
sorry att jag inte hann blgga men iaf jag kom hem med merve åt mat lyssna på musik stäade mitt rum och sedan gick ja o merve till läxhjälpen hade inga läxor men tränade inför provet på tisdag, vi delade in oss i två grupper och läste igenom hela kapitlet materia de e faktiskt ganska så lätt när man fattar det (som jag har gjort) ajja sen gick ja o mine hem tillsammans o nu e jag hemma o måstttteeeeee kola på min series avsnitt som e ida asså den e så himla spännande den handlar om:
Om en tjej som heter fatmagul och hon e ihop med en kille som jobbar på en båt så han åker runt mycke, men snart har han fått ihop tillräckligt med pengar för ettt hus åt dom. han kommer och hälsar på i två dagar och sedan ska han iväg igen, morgonen han åker iväg kommer hon o ska säga hejdå (kl: e 03. på natten typ) så är det ettt gäng fulla ungomar som våldtar henne o hennes kille(förlovnings man) får höra det o hon kommer på sjukhus o jag vet ej vad assååå uft skit spännande o tragiskt! ajja ska se på den nu ajde BB<3

Kommentarer

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0