mycke mycke mycke mycke

shuu
aså sory har inte hunnit men asså har haft fullttttt huss ofttt de har varit jätte många som har kommit har sprungit runt me min onda fot hela dagen, ajja har iaf haft fult spring o massor me barn som har förstört mitt rum tio gånger om och om igen då ja måste städa de sn har ja diskat 3 gånger då de kommer nya folk som äter å nya som äter ufft xD sn så har ja skrikit på typ 6 barn som hoppar upp på min våning säng så dom ska ramla ner-.- o efter det har ja suttit me min kusin vitamin merve som ahr varit här hela dan då emir jobbade i cafeet, åssen så fyllt kaffe till typ 25pers asså uf ja e trött :P
ajja nu ska ja ut på balkongen ajde pöss BB

Kommentarer

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0