har saknat er grovt tjejerrrr

asssåå jag har saknat kvarnby o tjejerna där ! betuusssss & medi har saknat er grovt mycke allt vi har gjort o alla minen glömmer aldrig dagarna med er!!!!! ni har vänt mitt liv upp o ner samt gjort sååå vackra minen man inte ens kan glömaa om man skulle villja det (såklart vill jag inte det) aså vi bara måste träffas igen alla tre hahhaha kommer ni ihåg annbritt o tyska lektionerna omg hahhhhaah!!!
här e bilder på snyggingarna
 <<< medi & betusss
 hhahaahhahahhha gamla tider!!!!


Kommentarer
Postat av: Betül

fyfan man gråter här asså!<33 tiden går så fort.. ni är fjoris åringar och jag en tonåring haha:D

Men jag har oxå saknat er grovt mycket<333 minnen HAHA den där tyska läraren hade sina byxor så mycket uppe att man såg hennes f*tt streck HHAHA noob svär:D

2010-10-01 @ 19:30:58
URL: http://koziner.blogg.se/
Postat av: datlu

hahahhaha ahh :D<333

2010-10-06 @ 20:11:40
URL: http://thedatlu.blogg.se/

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0