firad av nära o kära :)

hej!
sorry at de inte blev nåt bloggande men jaap ja har haft fullt upp
kom hem runt tjugo i fyra eftersom ja gick till mami o tog pengar för attv köpa tårta chips o dricka. sn gick ja hem min mormor och mostter o lille alex(min nya kusin) satt utanför portten o v'ntade så vi kom hem ja börja städa sen så gjorde mormor kaffe o då kom mami dom satt o åt bullar o drack kaffe ja snacka me min syrra i lur, hon höll på att fixa sig för att komma till oss.
sen så tog vi fram tårtan de va choklad tårta mummss hehe efter det fick ja presenter.....
(emir o merve va också me) av min moster o mormor fick ja en ny berlock till mitt armband jätte tack till dom :D en liten fjäril me blommor bredvid väldigt söt!
av mina bröllloss fick ja en iphone!! jättttee tack till dom me, och av min syrrooww fick ja konrta skinn converse från amerika;) stort tack till henne med!
jup och efter det började springandet med lai(syrrans son) haha han e sååååå rolig springer hit o ditt o hit o ditt.. sn han åt choklad kaka o hela han var kladdigxD alex(mosters son) ee ocksåå bara fööör söt haha han gillar att göra bubblor me munnen!;)
hah ojj va mycke ja skrev ajja ja lägger upp bilder på de ja fick imorn orkar inte nu ni fick en video istället pösssssssssssss<33 BB

Kommentarer

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0