död!

hej!
koom hem för tio min sen bytte direkt om eftersom jag svettades igäll aså det är skiit varmt idag och jag hade på mej som ni vet den tjocka vita tröjan den e jätte varm så jaa ni fårtår att jag svettades. ajja idag hade vi först film i dracken vi såg på sebbe den filmen handlade om en ojke vid namn sebbe hans mamma är ensam och dricker mycke dom e faktiskt ganska fattiga och mamman säger dumma saker när hon dricker till sebbe. efter det hade vi en halvtimmes extra rast så jag o tjejerna gick o åt luchen tidigare sen så hade vi egentligen en halvtimmes rast men eftersom jag o fatima går i C så har vi håltimme varje fredags medam dom andra har gympa så vi hade rast i 1.30 och sedan hade vi orientering på gympan, aså tills vi hitta dom där j'kla kontrollerna det tog typ en timme vi fick gå runt i de där grässet o skogen o grejer nu min tå(dn som jag stuckade) gör mer ont ufft-.-  ajja nu ska jag damma och damsuga sn ska jag dusha o kanske träffa rabish o sofia o linda om dom kommer;)
ajja de va allt för ida pösss BB
skriver mer sen

Kommentarer

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0