dagens person

shu!
tänkte göra en dagens person inlägg nu o dagens person är merve taner (min kusin)
merve taner:
hur känner jag henne:
haha hennes mami o min papi är syskon så jup hon e min kusin
vad jag gillar med henne: hon gör alltid så jag skrattar, kan hålla hemligheter och hon e alltid där mej !
vad gör hon på fritiden: sitter hemma med sina syskon eller är ute på gården med hennes kompisar på helgerna oftas med mej :P:D
ålder: 13-.- hon fyler 14 om typ 5 månader sen r hon o jag 14 i ungefär 7 månader sen blir jag 15! o hon 14 xD
personlighet: gullig rollig kaksig om det behövs;) och väldigt springig :D yane hon gillar o springa runt
övrigt: jag älskar henne tills mina sista andetag och delar allt med henne hon har ett hjärta av guld !
hur hon ser ut? : här e en bild
 love yaahhh :D

Kommentarer

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0