dagens person, (länge sen)

hehe hej, de va jätte längesen jag skrev om dagens person yani en person som jag älskar jag tänkte skriva i denna kategori 1-2 gånger i veckan nu, här kan ni se den första dagens person som jag skrev om http://thedatlu.blogg.se/category/dagens-person.html <<
här kommer nummer 2
dagens person den här gången är min bästis
rabia baran:
hur vi blev vänner: hon bodde en våning under mej min mamma o hennes mamma brukade dricka kaffe på gården och så började vi leka på gården, nästa dag frågade jag om vi skulle ha picnic i våran klätteställning o de ville hon så vi började lära känna varan och visste redan då att vi var gjorde för varan!
hur länge har vi varit bästisar: vi har nu varit bästisar i 7 år!!
vad jag gillar med henne: asså det finns inget man inte kan gilla hon e bara bäst hennes skratt gör så hela världen stannar o man blir bara lycklig hennes skämt går inte att inte skratta åt.
vad hon gillar för musik: haha jag har faktiskt aldrig fattat det en dag lung en dag rock en dag RMB låtar, men hon hatar turkiska låtar det vet jag!:D  (fast; det finns en låt som hon gillar på turkiska och det e en låt som hennes pappa brukade spela i bilen när vi åkte nånstans o den handlade om att en tjejs kompis va en åsna eller nåt sånt :D))
övrigt: jag älskar henne o kommer göra det tills döden skiljer oss åt om ens den kan skilja oss åt;) hon e underbar o skulle inte kunna leva utan henne!
hur hon ser ut:  
här e hon världens underbaraste bästis,
yalla bye pössss

Kommentarer
Postat av: Raaaaaaaaaaaaaabiaaaaaaaa

haha fett kul, gör fler såna!:D<3

2010-09-26 @ 18:54:35
Postat av: datlu

jaag ska de, ja hade börjat på den kategorin men glömde skriva i den :D men nu ska jag göra många :d<33333

2010-09-26 @ 19:05:37
URL: http://thedatlu.blogg.se/
Postat av: rabia

braaa:D<33

2010-09-30 @ 19:53:46

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0