choklad på äpple mumss filibabaa:D

hej!
kom hem från tensta marknad för ungefär 1time sen, åt mat o nu sitter ja o ska lägga in bilder :D
såg faktiskt inte så många på marknaden men ändå ja va me mina kusiner min syrra! o mammi o mormor :D
de va kul först gick ja runt me mina kusiner sen me min syrra o abdulie!<3 o efterdet me mormor o mami.
ja orkar inte skirva i detaljer men dehar varit en jätta kul dag me mina nära o kära så här e lite bilder
en bild beskriver mer en hundra ord..
älskar dej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 hha dn va god men stark xD dom finaste ;)<3
 äpple me choklad o kusin vitamin <3 ajde pösssss skriver mer sen....

Kommentarer
Postat av: Storasyster ...

Vilka fina bilder, det var en trevlig dag =) puss gumman...

2010-09-05 @ 19:48:26
Postat av: datlu

hih tack! aa de va verkligen en rolig/trevlig dag

pööss lillsyrran.. <3333

2010-09-06 @ 09:01:13
URL: http://thedatlu.blogg.se/

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0