skit fina :)

hej!
moster mormor o mosters man har precis gått, vi hade det jätte trevligt åt tårta (som jag köpte:D) åt mat snackade om när mormor o mamma va små. sedan lekte vi med alex(mosters son) och öpnade presenter mamma fick 3 stycken jätte fina foto ramar med bilder på mej och mina bröder :D vi lade dom på våran hylla i vardags rummet det blev nice bajss ;)
nu sitter jag o tråkar vett ej vad jag ska göra men jag tror jag ska kolla på film eller sova :/ finns ju inget annat att göra liksom.. har ni några förslag??
ajja bilder kommer om 1 år :D haha nä men det kommer dröja..

ps: videon och bilderna som skulle upp kommer inte upp pgr av att fatima inte har skickat dom-.- bajs på henne! <33
ajja BB

Kommentarer

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0