lite bilder xP

shu!
assåå seriöst jag har haft den roligaste gympa timmen av alla mina 7 år i skolan   fatima vet vad jag menar hahahaahahaa vi var helt störda idag först vi hade bipp test och sedan tennis eller bara sitta o jag o fatima satt sn från ingenstans benita kom hon satte på musik (lugnt musik) så vi somna och jag menar det vi somna på riktigt! xD iaf  sn när vi vakna, så var vi helt störda hahahaha fråga inte vf för jag vet ej själv xP ajja här kommer lite lite lite bilder från skolan det kommer mer senare på kvällen eller om jag sover över hos mina kusiner kommer ddet imorn ;)

Kommentarer
Postat av: sadikh

lek inte bre riktiga wanna be

2010-10-22 @ 20:28:34
Postat av: datlu

hahhahh jag behöver inte leka jag vet redan att jag är! och vad jag är ? joo en människa som e stolt över sig sj, föresten kom inte till min blogg om du bara ska kommentera om va ja ska göra för jag gör ändå som jag vill ;)

2010-10-23 @ 18:50:06
URL: http://thedatlu.blogg.se/
Postat av: fatima

shooo melisaaa ;)

2010-10-23 @ 20:45:16
Postat av: datlu

älskar dej me fadumahh :D

2010-10-24 @ 00:18:15
URL: http://thedatlu.blogg.se/
Postat av: fatima

älskar dig meer älskling <3333

2010-10-24 @ 17:54:33

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0