jag blev kär..!o_O

shushu :D
dagen har varit bra har haft två prov so no sn var vi i gymmet med klassen o efter det så vi hejdå till alla och HÖSTLOVETTTTT började!!!
jag neliz o fatima åkte till kista neliz skulle lämna tillbaka ett par thigts o köpa en kofta o jag skulle köpa på en tröja som jag har velat ha länge! :D det e ett M på som står för melisa ;) sn gick vi in i newyorker och jag o neliz hittade den underbaraste finaste jackan som finnsss jag blev helltt kär i den o_O  en snö vit päls jacka. neliz har bilder men hon e inte vid datan så hon skickar dom inte-.- o fatima hade bilder från gymet men hon e inte heller inne så kan inte ta dom bilderna heller. ajja do kmr upp när dom där latmaskarna skickar dom. just nu lyssnar jag på halay (turkisk dans musik) och e glad för att det e HÖSTLOVVVVV :d ajde BB

Kommentarer
Postat av: fatima

jag skicka de :D och det är du som ee den lata mellan oss :D

2010-10-29 @ 22:14:37

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0