har fått blogg feberrr o_O

hah villl baraa blogga bloggaa bloggaaaa :D
här e svår på tal :d

fatima om wtf o_O:
asså hon bara driver jag lovar tro inte på henne -.-

fatima om wtf o_O:
asså hon bara driver jag lovar tro inte på henne -.-

svar:  hahahhaha det hade räckt med en gång xD och joooo u berätta ju hur du fick diare o grejer xD :D:D<333
   
   
     
  IP: 85.225.135.52    
  sara lillen :P   mötet:
vackraste, snyggaste, finaste, sexigaste och bästa bloggen i hela jorden för självklart det e melisas blogg ;) älskar dig gumman :*

datlu om mötet:
tackkk sara jag älskar dejj!!!!

fatima
om mötet:
hahahah saraaaa

svar: hahahh fatima tyst bara för du e avundsjuk :P<333
 
     
  Ssara Lillen om mötet:
haha fatimaaaaa :P grååt inte gråt inte du har oxåå vackraste, snyggaste, finaste, sexigaste och bästa bloggen i hela jorden XD

svar: idiiutt sara du förstörde allt :P jag skulle ju va den ända! -.- <3333

Ssara Lillen om mötet:
obbs råka skicka 2 ggr.. älskar er :*


svar: do är dum i din hooveee därför o_O :D
datlu om GÄSBLOGG AV LEJLAA.:
hahahha bra gästbloggning lajlaaaa xD
åååhhhh axxeeeelll vf gör du så här mot mej, oooo axeell va döljer du för mej i dinaaaaa blåa ögen ett faceeee nånstannss i dittt lillaa plcee här bortom all glanssss åååhh AAAxeeeelllllll... !!! xD xD <33

lejla
om GÄSBLOGG AV LEJLAA.:
hahahha synd ha dumpa dig

svar: vad du snackar om jag hatarr axel de e du som gillar axel :P xD

lejöa
om GÄSBLOGG AV LEJLAA.:
älskadig melisa din pch fatimas humör knäcker
l
ejöa
om GÄSBLOGG AV LEJLAA.:
älskadig melisa din pch fatimas humör knäcker

lejöa
om GÄSBLOGG AV LEJLAA.:
älskadig melisa din pch fatimas humör knäcker

lejöa
om GÄSBLOGG AV LEJLAA.:
älskadig melisa din pch fatimas humör knäcker

svar: hahaha jag vet att du älskar oss men du behövde inte stamma det fyra gånger xD :D

Kommentarer

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0