grattttiisss

shu!
hur mår alla ida?
sj mår jag jätte bra!
har haft orientering runt hela akalla hjulsta kista rissne o rinkeby :D det gick jätte bra tyckte jag vi gjorde det på 50 min o det e en våldigt lång väg =) förra året gjorde jag det på 1timme o 38 minuter så det e ett stor framsteg!
ajja när vi var klara me de tog vi lite bilder på väg hem samt ett videoklipp som komer sen,

rubriken tilgänglas till min mamma hon är världens bästa mamma jag älskar henne till mitt sista andetag o kommer alltid finnas där för dej som du för mej ! jag vet faktiskt ej vad jag mer ska skriva alla ord är i mitt hjärta det går inte att beskriva hur mycket jag älskar henneeee!!!!!!!!
ajja nu gör jag o mamma mat hihi så jag ska damsuga medans hon skär kött sedan ska jag hjälpa till att fixa en turkisk maträtt (bakla / den som blir som sopa med vitlöks sås) såå BB skriver mer sen pösssss<333
 visst ee hon världens finaste mammaa!!!

Kommentarer
Postat av: MineTheKing

MASALLAH

2010-10-18 @ 22:02:57

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0