dålig updatering men jag sov :P

hej!
som rubriken säger jag hade ont i huvet la mej för att vila lite så somna ja i typ på timmar xD
men jaja dagen har varit bra vi gjorde plansher om vinter viken nobel museet och nobels grav, hela skolan slutade kl 2 för att lärarna ska ha möte. jag och fatima gick hem till mig o kollade på film  sedan runt 5 så gick vi ut lite å därifrån gick hon hem o ja hem. mamma jobbar kväll idah hon slutar 10, har jätte träkigt så tog lite bilder från fatima som jag tänkte lägga upp
 (lejla ine i gula kiosken vi lämnade lejla o fatima där så dom gick hem o jag o neliz fostsatte restan av vägen hem till våa hem tillsamans :D )
 ajja det var allt yalla bye,
ps: kankse kommer en dagens person inlägg senare

Kommentarer

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0