dagens person;)

nu när jag ändå har lust att blogga så tänkte jag att jag kunde göra en dagens person
dagens person är : lejlaaaaaaa fazliccccc!
namn: jag sa det nyss -.- lejlaaa fazliccc
ålder: 14
smeknamn: lajlaaaaaaa    elerrr  bara faaaazlicc :D
vad jag gillar med henne: hon får mig alltid att skrattaa hahaaha men måste också alltid pila på mitt hår -.-
hur vi lärde känna varann: vi lärde känna varann i basketen sedan skolans första dga så började vi i samma klass och vi börja umgås hemmos mig börja gå och simma tilsammans samt gå till basketen och göra läxorna innan det.
personlighet: göra mig o neliz irriterande skratta skratta och skratta! hon e snäll roligg och galennn <3
land: bosnien
intressen: basket hänga me vänner
övrigt: jag äslakr henne även om vi bråkar iblnd :P hon e den gulililigaste fazzliicc som finns, och hon eee förrr roligg!
hur hon ser ut ? :
alltid lika galen xD
ooo waowwww första gången hon e lugn :O :D<33333


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskeryyyyy

2010-10-22 @ 14:00:18
Postat av: Anonym

älskeryyyyy

2010-10-22 @ 14:00:29
Postat av: datlu

haha ja skulle kunna säga älkareeey me men jag vet ej vem du e xD

2010-10-22 @ 15:41:06
URL: http://thedatlu.blogg.se/
Postat av: lejla

lejla vem annars

2010-10-22 @ 18:12:38
Postat av: lejla

lejla vem annars

2010-10-22 @ 18:12:58

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0