dagens person

dagens person är emiiirrr :D (min kusin/merves syrra)
namn: emir taner
ålder: 15
personlighet: snäll plughästxD rolig bäst omtänksam
hur jag känner henne: på samma sät som merve kolla lägre bak i kategorin
vad jag gillar med henne: hon ställer alltid upp bryr sig om en och bara e den bästa kusin man kan ha<3
övrigt: jag älskar henne kan ej leva utan henne hon finns i hjärtat som slår varje minisekund bom bom bom  (hoppas hon nte får hjärskakning där innexP ) jag kan spendera hela livet med henne o om någon sårar henne så sårar dom mej ;) vi har trots allt samma hjärta som slår för varann<3
hur hon ser ut :


Kommentarer

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0