är tillbax!

shuuu :D
nu är jag tillbax, jag hade mycke prov så har inte hunnit blogga sorry!
har fixat bloggens profil, bakgrund och header.. va tycks ????
idag var jag i skolan min bror va oxå där han hade ledig så kom och satt i aulan lite me mig och min kusin. sn så hade jag musik prov det gick ganska bra, efter det hade jag möte med tidningen "vår linje"
jag neliz och fatima ska nämligen vara med och skriva i den    om du vill veta om vad vi ska skriva i förhand så skriv i komentar fältet nedanför ;) mötet gick bra och ala gick hem.
nu sitter ja o har fixat bloggen som sagt.. ska strax göra ungspankaka  yani det är pankaka som man lägger i ungen mmummssss :D
ajja de va allt
ps: glöm ej skriva va ni tycker om bloggens nya utseende! pösss love yaahh <33333333

Kommentarer
Postat av: sara lillen :P

shoo melisa, e såå himla nyfiken om vad ni ska skriva om :P (vill veta)

2010-10-20 @ 18:55:32
Postat av: datlu

hahhaha kul att nån! e intresserad :D

jag och fatima ska intervuva några personer och fråga hur man firar eid/ bayram i olika länder, och neliz ska skriva om hur hon känner för musik :D !

2010-10-20 @ 20:57:54
URL: http://thedatlu.blogg.se/

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0