sory ja sov hos mina kusiner kunde ej blogga

hej hej
som rubriken säger, sov hos mina kusiner EfTersOm vi skulle ha rinkeby<3 maraton så ja och emir gick till skolan tilsammans, jep vi sov typ 01.05 sen så vaknade vi runt 08. och va i skolan typ kvart över nio alla samlades i planen, och fick regler och sånt sen gick vi ner till rby-tensta gränsen och fick första stämpeln. sen vare bara at börja springa eller gå man fick göra som man ville, hela loppet var 9,8km! så nästan en mil ;-) ja gick me 8:orna eftersom ja inte kunde springa (hade en bra anledning till vf ja inte kunde) men ajja, sen vi gick vi lyssna på musik och sånt o ja va me turkarna så vi dansade lite halay! också haha.  när vi var klara gic vi till maten de va tacos typ mm jepp o efter det så va dagen slut så ja kom hem och nu sitter ja hemma me mami<3 och senare på kvällen ska vi till min kusins födelse dag hon fyller 7 år!!! ja gör ett inlägg om de senare, men just nu så ska ja se på repris från en film ja missade igår, ja läger bilder på min nyfödde lilla kusin också senare. ajdeee ciiaaww.

Kommentarer

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0