.

hej hej
kom från skolan för typ en halv timme sen. just nu äter ja mat e ensam hemma mammi jobbar kväll och pappa komer senare så de blir nog film snart =)
ajja tänkte bara säga at ja inte kunde blogga igår.
joo så här vare ja kom från skolan åt mat sen ja kolla på min serie sen skulle ja blogga men då skulle vi till min farbror så vi åkte ditt och därifrån åkte vi till min mormor som ligger på sjukhus för at dom operera henes hjärna :s :( ajja sen när ja kom hem så va klockan typ halv åta och ja orkade inte blogga förens när ja skule sova. juup så va min dag! ajja nu ska ja käka min mat ajdeee tshüüsss<333

Kommentarer

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0