nu börjar jag<3

heejjj heejjj nu ska jag börja blogga har fan saknat det och har skkit mycke bilder kul vaa ;-)
ni kanske undrar vad jag har gjor på sisone kan berrätta lite kort punkt fakta ;-)
1 spännt min tandstälning
2 gått på bröllop viihhoooooo
3 sovit över mina kusiner skiit mycke
4 haft prov och jobbiga skoldagar (8:orna va på praov skiit tråkigt utan dom skolan va skitt tyst)
5 shoopat lite ;-)
6 gåt på gymm några gånger och simmat med fatima<3
7 haft asssss kull med tjejerna i skolan<333
8 jag har fått veta att min kusin och min faster komer till sverige snart för vi ska ha ett stort bröllop i södertäje LÄNGTAT SKIT MYCKE <33
9 saknaaatt rabiaa   vii har inte träffats på 5 veckor fann :-(
10  ha rsaknat att bloggaaaa
 såå det e typ det som har hänt mej allt anat har varit vanligt skola hem träning skola hem läxor och så vidare ;-)
aaja det va dett :-D  jag tänker inte lägga in bilder idag jag lägger dom imorn för det e myckee såå vi sess<33
(kanske skriver ett inlägg till inan jag går och lägger mej)
byyyeeee..!!    pössss på götten haha xD

Kommentarer

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0