dagens bilder

hej hej skolan var som vanlig kunde inte blogga när jag kom hem för betul va här och jag villa umgås med hene :-D såå jag bloggar nu.   jag kom nyss från träningen och nu lyssnar jag på musik.  skolan var vanlig förutom att vi hade vollyboll match med alla sjuor fast jag va inte med orkade inte jag hatar vollyboll-.- såå jag fatima och åttorna hade håltimma från kvart i nio till lunch. skit kul vi satt i aulan och sånt sen gjorde vi lite mer saker som inte bloggen behöver veta hihihi :-D ajja lägger lite bilder nuu se blir det kanske ett inlägg till inana jag sover :-D
 såå deet vaa alt :-D  ps:: jag har börjat göra bilderna större för många tyckte dom va små ;-) byeee haaa det såå göött :-D

Kommentarer

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0