va ute hela dagen..

shu shu
ja va ute hela dagen så kunde ej blogga sorry,,
ska berätta om dagen nu:
först vaknade ja runt elva min kusin väkte mej-.-:D och sn klädde ja på mej o gick till affären köpte yoghurt och efterdet gick ja til mammi o tog biljett sn gick ja o träffade mina kusiiner vi åkte til kista fanns inte så mycke blää men emir köpte en hängbyxa, skit snygg men jaja. sn åt vi chesseburgare och marängswiss<3mums!! efterdet så åkte vi till hallonberge kolade runt lite där men de fanns inget fint, så vi åkte till rinkeby och satt i cafeterian i typ en timma:D sn gick ja emir merve och sude(min lilla kusin) hem til mej. vi satt o kollade på roliga videor, sn så gick vi ut på gården o har varit ute sn dess! df blev de så dålig updatering sorryy babess!! :/sn så gick merve o lilplutten sude hem o ja o emir va ute me tjejerna på gården :D skit kul vi hade hehe. ajja nu sitter vi o käkar chips snart ska vi se en turkisk bio film som verkar bra :D jag lägger bilder om 5 min ska bara göra nåt okisshh!? ajde ses snart pössssssssssss

Kommentarer

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0