sommaren e kort....!:D:D

hej hej
sorry förr att de inte blev så många inlääg men ja har varit ute i det fina vädret till klockan 22.00 sen säg jag på film me mammi och nu ska jag typ ladda ner nån film och kolla nån som vet nån bra??
dagen:
va först me kusinerna till klockan tre sen skulle ja till rabishh men mammi sa att ja ska stanna hema, så ja va hemma plockade mitt rum sen gick ja ut. va ute typ i en halv timma sen åt ja mat och kollade på tv me mami<3 runt 20.00 så ropade rahma ut mej så vi satti gården och sånt sen så träffade vi på betul yurda melike mine och några fler. efter en stund kom samsam så vi satt utanför min port och snacka sen gick ja hem, och nu ska jag som sagt titta på film ajde bb pösss<333
 

Kommentarer

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0