bild bomb...!!!

först kommer bilder för några dagr sen me rahma

 







tandläkaren (odenplan, eastmans institut   stavas??)






  ( klockan 8 på morgonen ja va fan trött..!!!!)

 
mormor..... (o hennes fat o koppas som vi packade )



 <<< skit snygg vist!


grill fest me kusinerna!!

 


idag...!!! ute me tjejerna o hemma vid datan xD



 








 hihihhih hon kommer döda mejj!!!! xD







 sådärja de va allt mer kommer senare...!!!!!!!!!!!
pöss love yaahh

ps: hoppas ni komenterar nu för fan för ja koommer inte lägga upp mer bilder annars plus ja kommer inte blogga i turkiet när ni ändå inte komenterar hIIIHH !!!!!!



Kommentarer
Postat av: turken <33

snygga bilder melisa jag vill inte publecera mitt namn så jag är nonos bästis ,, snygga bilder :) jag komentera du får svara gärna; tack :p

2010-07-13 @ 03:15:28
Postat av: fatima

va roligt du hade!!

2010-07-13 @ 14:22:12
Postat av: sukejna

oh vad köpte du faten ifrån skit snygg

2010-07-13 @ 19:05:02
Postat av: datlu

turken: haha tack tack hah de lugnt ja vet ju vem du e så behvs inge namn ;)



faduma: haha aa de va kul men skulle vara roliga me dej rabia o kusinerna mitt liv går ut på er..!!



sukejna haha de e min mormor hon hittade dom nånstans typ :P

2010-07-14 @ 01:02:40
URL: http://thedatlu.blogg.se/

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0