ska äta nu :-P -.-

hej hej hinner bara skriva litegran mamma rpar på mig -.- ska äta mat :-P
skolan var skiit kul idag hahhha men pallar inte berätta.
vi har prov på fredag i matte.
asså fann min blogg statistik har gått ner skiit mycket snälla kan ni som fortfarande
tittar komentera om tips på hur jag ska göra er mer intresserade för jag vet ej :-P
typ ska jag bytta utseende på bloggen eller ska jag blogga om andra saker än min vardag elller ska jag
lägga mer / mindre bilder ?????????????????  har ingen anning på vad ni vill att jag skriver om så säg så gör jag det   ajaaa pösspössss :-P  lägger dagens outfit senare ;-P

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker din blogg är intressant , tillräkligt med bilder du lägger in <3 och jag läser den Varannandag :)

2010-01-14 @ 21:54:35
Postat av: datlu

tack<33 hehe

men säg gärna till om ni vill jag ändrar nåt :-P

pöspöss

2010-01-14 @ 23:02:14
URL: http://thedatlu.blogg.se/

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0