jag och rabia

hej hej
just nu sitter jag vid datan och chattar lite och sånt :-P hehe jag glömde berätta om dagen, idag vakna jag runt halv elva sen så snacka jag med rabia hon och hennes mamma kom till rinkeby vi gick först till biblan lämnade böcker, sen gick vi til vivo vi köpte lite mat och sånt sen drog vi hem till mig :-) hennes mamma behövde göra lite jobb på min data (deras e sönder) såå jag och rabia hade tråkigt men vi bestämde oss för att laga mat sen vi lagade pizza och snietzel haha (stavas ??? ) haha jag proppade in mat i rabia's mun haha hon höll på att spyy men hon sa att jag ska tvinga henne sen jag tvinga henne hahah. haha juste när vi skule steka dom där snietzel'na då rabia hon skulle lägga smör haha sen det börja spretta hon blev rädd och tog upp stekpannan haha jag bara "lägg ner den så dom stecks" hahah hon bara "men jag komer bränna mig" men ajja sen när vi hade ätit klar vi titta på tv (mtv my sveet sixteen) sen rabia blev utråkad så vi gick till mishel köpte lite klubbor och sånt :-P ajja det var typ allt för dagen (haha vad mycket jag skrev) pössssss<333
haha rabia ser sur ut på bilderna men vi garvade skiiit mycket :-P
obs! hon har min kofta haha hon fröss lite så hon lånade den :-P

Kommentarer

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0