ensam hemma :-P

haha just nu sitter jag ensam hemma och ska öppna en film :-P
det var faktiskt en rolig dag jag och betul satt hemma och myssade eftersom jag var sjuk -.-
så vi tittade på lite videoklipp :-P och öppna höngsta volymen och sjöng hehe sen titta vi på film
och helt plötsligt så kom bancol<3 in i rummet hehe vi och han blev glada sen börja han hoppa runt och slå alla med sin svans haha den e så rolig när han vifftar på den :-P ajja det var min dag pösspöss
har inget bild att lägga eftersom jag har varit hemma hela dagen :-P

Kommentarer
Postat av: Johanna

(sv) Ja!



Kramizar ;)

2010-01-17 @ 16:04:09
URL: http://johannathedreamer.blogg.se/

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0