<33

hej hej
idag sov jag över hos rabia  vi tittade på film och snackade lite ;-)på morgonen åt jag frukost hos dom mummss :-D sen åkte jag till rinkeby där träffade jag medi och betul :-Dvi åkte till kista. vi gick runt lite sen satt vi och åt  en choklad muffins i nåt caffe :P sen åkte vi hem :-P assåå det e svin kallt ute!!! men ajja på vägen hem träffade vi lilla sara som  gick i vår klass föra året :-P hehe nu e hon tillbaka igen :-D hoppas hon börjar i rinkeby skolan det skulle vara kul :-Dajja det var alt för idag pöss pöss <333
hehehehe lite bilder från våra gamla tider i (kvarnby) där e sara <33    heheh kul att ha tilbaka dig gumman ;-)

Kommentarer
Postat av: Naima

Tack :)

I Kenzas kommentar ställe faktist HAHA älskar du hennes blogg ?

Jag är halv Finks & somalie hur så ?



Kram // Naimaifinland

2010-01-05 @ 20:52:19
URL: http://naaimas.blogg.se/
Postat av: datlu

haha nej jag typ hatar hennes blogg gillar inte den men när man inte har nåt att göra så tittade jag bara :-P

heh bara undra vilket land du kom ifrån. kul att du svarade :-D

2010-01-05 @ 22:49:30
URL: http://thedatlu.blogg.se/
Postat av: BETÜL

HAHA BILDERNA ÄR FRÅN 1800-TALETxp haha

2010-01-06 @ 22:09:32
Postat av: datlu

hahah aa men jag gillar gamla tiders bilder heheh pöss pösss :P

2010-01-06 @ 22:35:42
URL: http://thedatlu.blogg.se/

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0