söndag

hej hej
hahahha det hände en fett kul sak nyss :-P jag och rabia tittade på made in sweden och då hade rabia varit med när dom filmade så hade hon och hennes kompisar också synnits. ajja sen nu så ska rabia typ redovisa för mig för hon måste träna. och nyss när hon skulle hämta papper och penna hahah så hon böjde sig sen hon ramla från stolen omg!! hahaah det var kul. ajjja haha jag vet inte vad jag ska skriva så jag babblar bara :-) idag så vaknade jag runt halv nio sen kvart i tio så åkte vi till tensta vi hade match där :-) matchen var rolig men jag mådde illa :-s tyvärr så vann vi inte :-( efter matchen kom vi hem åt mat och titta på film nu så sitter vi och gör naddaa :-P men jaja nu ska jag lägga lite bilder från matchen    enjoyy
jag har typ tre bilder till men orkar inte lägga in dom jaja pöss<33

Kommentarer

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0