skola / simning med lejla :-P

hej hej just nu sitter jag hemma och tittar på tv,, och väntar på attt lasangen ska bli klar :-) mumms jag älskar lasange. idag var vi i skolan som vanligt -.-  uff fett jobbigt med skola men det e kul att vara med sina vänner !!! efter skolan så åkta jag och lejla till simhallen och badade :-) omg!!!!! vii hadee fett kull.. hon drog ner min bikini bh sen jag flippade :-s hahaa men asså ingen såg nånting som tur var!! sen jag dränkte henne under vatten hahahaha seeen när vi var klara med att dränka varandra då vi simmade en liten stund. efter det så tog jag min mobil och tog lite bilder ;-) dom lägger jag upp i inlägget :-) ajj ajust nu har jag inget mer att berätta :-) (efter simningen gick vi hem) mammma kommer hem klockan 10 idag så hemmet e ganska tomt men men :-P pössss
 ajja det var allt jag haadee pösspöss :-P

Kommentarer

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0