dagen och outfit

heej hej sorry att jag inte har bloggat så mycket men i 1-2 dagar jag neliz och lejla planerade att göra blogg så vi bestämde hur headern skule se ut sen neliz gjorde den heter www.hotnchic.blogg.se TITTA :-)

ajja tänkte berätta om dagen: vaknade runt sju gick till skolan åtta vi hade profilval sen prov och andra lektioner :-p assåå omg! på rasten fett kul vi hade lejla och fatima dödade varandra vi har många vidioklipp neliz ks avissa hur man lägger upp (kan inte det) då får ni se hur sykade och töntiga vi e i skolan haha vi e som fem åringar. i allafall skit e det nu :-p efterskolan skulle jag träffa min syrra men henes kompis hade fått barn så hon kunde inte komma (vi ska ses på söndag tror jag)   om typ en tima ska jag til träningen i rkby skolan efter det så är det min favorit film så jag kommer nog inte kunna skriva mer idag :-s men jag kan lägga dagnes outfit och några bilder från skolan (videoklippen kommer nån annan dag)
pöss<333

Kommentarer

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0